tisdag 5 mars 2019

YOGA OCH SEMLOR


 Hej!

Hoppas att allt är bra med er i blåsten. Arvid börjar varje morgon med lite yoga i köket. Han är så himla gullig när han håller på :) Han har inte fått det från mig i alla fall då det var flera år sedan jag yoga sist. Jag kanske borde ta en lektion av honom och komma igång igen? Det skulle nog behövas.


 Har ni ätit några semlor idag? Jag är inte så förtjust i fikabröd men hemmagjorda semlor är bland det godaste jag vet. Jag har faktiskt tappat räkningen på hur många jag har ätit i år. Tur att dem är små. Hur fina är inte blommorna då? Mamma hade med sig dem i söndags när hon kom ut och hälsade på.


Vi har haft fullt upp med kalasfiranden. Jag fyllde ju år för någon vecka sedan och har man en stor familj som inte kan komma samtidigt så blir det många fikastunder :) Nu ser jag fram emot en lugn och skön vecka med mina små. Hoppas att ni har haft det bra och visst är det skönt att det redan är mars? Nu får våren gärna komma.

Nu ska jag gå ner i källaren och köra ett träningspass. Sköt om er så länge! Kram

Inga kommentarer: