söndag 10 mars 2019

DEN PERFEKTA KJOLEN


 Hej

 I fredags blev det en snabb shoppingtur inne i Eskilstuna med barnen. Jag hade spanat in den här snygga kjolen på H&M's hemsida men kände att jag ville prova den i butik istället. Den sitter verkligen som ett smäck! Dock var den väldigt liten i storlek så jag fick gå upp till 38 istället. Toppen som jag har på mig hittade jag där inne också. Jag älskar verkligen kläder med snygga knappar på.


 En gammal bild på vardagsrummet och blommorna som jag fick utav Mattias när jag fyllde år. Vita krysantemum. En utav mina favoriter.

 
Mattias blev genomförkyld igår så vi har inte gjort så mycket här hemma. Jag och barnen har vart ute och gått och fixat lite här hemma bara. Jag har tagit upp mina pelargoner och mina olivträd från källaren. Fikonträdet trivs så himla bra där nere så den vill jag inte ta upp riktigt än. 
 
Hoppas att ni har haft en mysig helg!

Kram

1 kommentar:

Rämmengården sa...

Så fina kläder du hittat. Hm har verkligen mycket fint. Ha en fin vecka kram från Nina