fredag 15 mars 2019

SOVRUMMET


  God morgon

Skönt att det äntligen är fredag? Här hemma är barnen genomförkylda men det börjar gå åt rätt håll åtminstone. Nu är det bara jag kvar. Vi får väl se om jag klarar mig eller inte. Jag har i alla fall hunnit med att fota mina samarbeten och gjort klart lite pappersarbete. Skönt att ha det avklarat åtminstone om man blir sjuk. Här kommer lite nya sovrumsbilder som jag lovade härom dagen. 


  Det bästa med vårt sovrum är att man kan öppna altandörren och gå ut och sätta sig i morgonsolen med en kopp kaffe på sommaren. Som jag längtar efter värmen och att få spendera all tid utomhus istället. Kaffet smakar ju så mycket bättre ute i trädgården eller hur? Mina olivträd stormtrivs verkligen här inne då solen ligger på nästan hela dagen.

Linnepåslakan Ellos, stege och bänk loppisfynd, olivträd Blomsterlandet, väggfärg "Celadon Primo" Kalklitir.

Garderoberna här inne var rosa innan så dem målade jag om i en ljusgrå nyans istället. Kika gärna in på mina stories på instagram idag så ska ni få se hur garderoberna såg ut innan :) Jag har ju även börjat filma rummen lite mer efter era önskemål. Hoppas att ni gillar det.

Önskar er en trevlig helg!

Kram

Inga kommentarer: