onsdag 6 mars 2019

LITET MEN MYSIGT


 Hej

Har ni haft en fin onsdag? Vi har inte gjort något speciellt idag, jag har haft lite ont i huvudet så det fick bli en mysdag helt enkelt. Vi tog en promenad i vagnen, målade lite med vattenfärger och så har vi byggt koja i hallen. Igår när jag städade Julias rum så passade jag på att ta några nya bilder. Hennes rum är väldigt litet men så himla mysigt.


 Som hon älskar att ligga och titta på alla fina fåglar som flyger över hennes säng. När jag inredde hennes rum så ville jag använda mig utav ljusa och jordnära färger. Tänkte att det ska kunna vara ett rum att sova skönt i också. Bra förvaring är A och O i ett barnrum. Alla hennes korgar rymmer färgglada leksaker, lego, gosedjur m.m. Sånt som man kan stoppa undan när det är dags att sova. Hon trivs jättebra i sitt rum och det är huvudsaken.


Ni är så många som har frågat om väggfärgen här inne och den heter "Klipphäll 575" och kommer från Beckers. Det är en beige/grå färg som jag tyckte passade perfekt här inne (hennes rum ligger i söderläge). Jag provmålade lite på tre av väggarna innan jag bestämde mig. Det ska bli så roligt att få inreda Arvids rum sen. Jag har verkligen så mycket inspiration till hans rum. Men först måste rummet renoveras.

Kram

Inga kommentarer: