tisdag 19 februari 2019

EN HELT VANLIG TISDAG


 Hej

Hoppas att ni har haft en bra tisdag. Här är en bild på Julias lilla myshörna. Jag är fortfarande på jakt efter en äldre växasäng i trä till Julias rum, tänkte att Arvid kunde ta den här sen istället. Vi får väl se om jag lyckas hitta någon snart. Hon tycker verkligen om sitt rum och när hon kryper upp i sängen så brukar hon säga "mamma det är mysigt" så det måste vara ett bra betyg.


 Julias hår är verkligen så vackert. Vilka korkskruvar hon får när hon är nybadad. Här bjuder hon Arvid på lite smörgåsrån, hon är verkligen världens snällaste mot sin lillebror.


Gårdagens kök och min lilla älsklingskille. Förra veckan tog han sitt första steg och nu kan han ställa sig upp helt själv från golvet. Det dröjer nog inte länge fören han springer omkring här hemma.


Idag har vi haft mamma här ute. Så skönt med lite sällskap ibland och barnen blir ju så glada när hon kommer på besök. Vi har druckit kaffe, vart ute och gått i regnet och busat med barnen hela dagen. Nu sover de så gott i sina sängar och jag tänkte slänga mig här, i världens skönaste soffa, en stund innan det är dags för sängen. Sköt om er så länge!

Kram

1 kommentar:

Rämmengården sa...

Vilken mysig dag och fina bilder. Jag kommer snart tillbaka och kikar. Ha en fin dag kram Nina