tisdag 30 oktober 2018

FÖRSTA KRANSEN OCH UTFÖRSÄLJNING


 Hej

Första kransen har fått kommit upp på väggen. Jag klädde in den med några kvistar eukalyptus och satte dit ett bredare band för upphängning. Själva stommen hittade jag faktiskt på Blomsterlandet för en billig peng. Dagarna går i ett här hemma och helgen spenderade jag åt både fotojobb och packa beställningar. Nu har jag äntligen dragit igång utförsäljningen i webshopen också. Förhoppningsvis så kommer jag kunna stänga den om några veckor. Om det blir mycket varor kvar på lager så håller jag öppet hela december också, annars så stänger jag i slutet av november.


Här ovanför ser ni ett litet samarbete som jag gjorde med Tradera härom veckan på instagram. Återbruk när det är som bäst! Jag passar alltid på att fynda vackra glasburkar när jag hittar dem. Man kan ju ha burkarna till så mycket. På hösten använder jag dem som ljuslyktor och på sommaren så är de perfekta som vaser.


Har ni börjat vinterpiffa något där hemma? Jag antar att det här inte är den sista kransen som jag kommer att hänga upp. Arvid sover fortfarande inte bra om nätterna så det finns inte så mycket energi till pyssel just nu. All fokus just nu ligger på familjen, mina fotojobb och packa beställningar.. Jag längtar verkligen tills webshopen är stängd. Det här beslutet känns så skönt! 

Så passa på att handla lite julklappar nu :) Välkommen in!

Kram

Inga kommentarer: