tisdag 16 oktober 2018

PAMPAS GRÄS OCH MINA SMÅ


Hej

Då var det måndag igen tänkte jag skriva men det är ju faktiskt tisdag redan. Vilken natt jag har haft med barnen. Julia har vaknat om vartannat och vart ledsen. Hon som alltid sover, förutom när hon är på väg att bli förkyld.. och Arvids tänder har fortfarande inte kommit fram så han vaknar hela tiden och vill amma. Det stämde ju bra den här gången också. Julia vaknade genomförkyld imorse. Mammas lilla hjärta. Vi får hålla tummarna att det inte är något långdraget den här gången. Den här bilden fotade jag härom dagen. Hur söta är dem inte tillsammans?


 Jag planterade ju pampas gräs i somras men de blommade aldrig tyvärr så jag blev överlycklig när jag hittade några på Blomsterlandet i lördags när jag var där. Visst är dem fina? Jag hoppas verkligen att mina levererar till nästa år.


Tänk att den här glada killen redan är 9 månader. Han kryper för fullt och klättrar på allt. Snabb är han också. Idag fick jag syn i ögonvrån hur han kröp bort till soffan och vips så stod han upp på vingliga ben. Det gäller att vara med.

God natt från en trött mamma.

Inga kommentarer: