tisdag 2 oktober 2018

HÖST I VARDAGSRUMMET


 Hej

Lite mörkare textilier har fått flytta in här. Den bruna pläden är så himla fin, den finns att beställa i min webshop nu (finns även i en naturfärg). Kransar gjorda i lärkgrenar passar fint nu till hösten. Även en bukett med torkade dikesblommor. Den fina träljuslyktan finns också att beställa i min webshop.


 Nu har jag haft taklampan i ett år, den som egentligen skulle pryda köket, och jag är fortfarande lika förälskad i den. Det spelar ingen roll vilken årstid det är, den passar in precis lika bra för det. Det är många som frågar efter den och jag köpte min i Eskilstuna på IEMS.


Hur har eran tisdag varit? Min dag har varit lång. Arvid har vart ledsen hela natten igen så det blev inte så mycket sömn om man säger så. Det kom en lampleverans idag också men jättefina taklampor i linne! Åh vad jag blev sugen på en till Julias rum.. eller i hallen? Vi får se om det blir någon över till mig helt enkelt :)

Kram

Inga kommentarer: