måndag 1 oktober 2018

SEDUCTIVE LIFE


Hej!

Hoppas att ni har haft en fin helg. Jag har jobbat ikapp lite och så var vi på kalas i Örebro en sväng i söndags. Jag önskar att jag hade mer energi på helgerna men just nu så försöker jag vila så mycket jag kan när Mattias är hemma. För några veckor sedan så fick jag göra ett roligt fotojobb åt Hemtex och deras nya kollektion "Seductive life". Jag valde att fota deras härliga sammetsgardiner, kuddar och vaser.


 Jag tycker så mycket om att fylla mina vaser med saker som finns ute i naturen och den här gången fick det bli en blandning av lärkgrenar, björkris och ett gräs som heter chasmanthium.


 Här står jag och gör sista piffet med gardinerna. Det är faktiskt första gången som jag sätter upp sammetsgardiner. Hjälp vad mysigt det blev!


Vitt, grått och brunt.. Det känns helt rätt inför den hösten. Idag fotade jag lite nya bilder på vardagsrummet som också har fått sig lite höstfärger, men det får ni se imorgon :)

Sov så gott när det är dags! Kram

Inga kommentarer: