tisdag 6 november 2018

EN TILL KRANS OCH ÅRETS INFLUENCER


Hej

Idag knåpade jag ihop en till krans av björkriset som jag hade sparat. Jag kunde inte motstå att hänga dit några grankvistar också. Lite vinterdekoration i väntan på julen som jag verkligen ser fram emot i år. Jag är ju lite känslig mot dofter så jag har faktiskt beställt hem en konstgjord grangirlang som jag tänkte ha på mina kransar sen. Inte lika fint kanske men jag slipper ju allt barr åtminstone :)


En stor matta från danska märket Snowdrops Copenhagen har äntligen fått flyttat in i vardagsrummet. Inte en dag försent. Det blev lite mer ombonat här inne. På tal om inredning. En vän tipsade mig om att Elle Decoration har en tävling i år igen, den här gången kan rösta fram sin favorit i "Årets influencer inom inredning". Så himla roligt ju! Jag hoppas att ni också tar er tiden att gå in och nominera eran favorit, det kan ni göra via länken här. Det finns så otroligt många duktiga och kreativa tjejer och killar i den här branschen så det ska bli roligt och få se vilka tio som är nominerade i år :)

Hoppas att ni får en mysig kväll!

Ps. Ni har inte glömt bort utförsäljningen va? Den här veckan får ni 30% rabatt (gäller ej rea). Välkommen in i webshopen!

Inga kommentarer: