onsdag 14 november 2018

HALLEN


 Hej

På andra sidan av hallen så valde jag också att måla in garderoberna i samma färg som väggen. Jag tycker att det blev en lugnare intryck så. Här nedanför kan ni se hur garderoberna såg ut innan. Här var det ett slitet parkettgolv och strukturtapeter på väggarna när vi flyttade in. Vi valde att spackla och måla väggarna samt lägga klinkers en bit in i själva hallen. Jag har fortfarande inte satt dit någon nivålist som ni kanske ser. Att det ska ta sån tid att göra vissa saker :)


Snart stänger jag webshopen så idag började jag slutspurten på utförsälningen, 40% rabatt på ALLT så skynda att fynda fina julklappar nu :) Eftersom att jag inte har någon "rabattfunktion" i webshopen så drar jag av rabatten manuellt när din order blir skickad. Har ni några frågor så får ni jättegärna maila mig på knorkan@hotmail.se

Sköt om er så hörs vi snart igen!

Kram

Inga kommentarer: