måndag 26 november 2018

NYTT KAPITEL


 Hej

När en dörr stängs så öppnas en annan. Butiken har legat mig varmt om hjärtat i över 6 år men nu är jag redo för ett nytt kapitel i mitt liv. Ni är ju en del som har undrat vad jag ska arbeta med nu. Jag ska arbeta som stylist, influencer, bloggare och frilansande fotograf. Lite pirrigt måste jag säga att kliva ut i en helt annan värld även om jag har fått tagit del av den på senaste tiden. Så länge som jag är hemma med mina små så tänker jag ta på mig lite mindre arbeten.


En till krans har fått kommit upp på väggen. Jag tänkte hänga ut den på ytterdörren men så kände jag att den gjorde sig väldigt fin här också. Jag får helt enkelt binda en ny till dörren. Så mysigt att adventsveckan äntligen är här! Till helgen får vi främmande så då blir det glöggmys. Jag har suttit och bläddrar bland recept på goda glöggtillbehör hela dagen så nu längtar man lite extra.

Hoppas att ni får en fin kväll!

Kram

Inga kommentarer: