måndag 19 november 2018

KRYSANTEMUM


 Hej

Som jag har packat beställningar den här helgen. Tusen tack till alla er som har hjälpt mig att tömma lagret. Jag håller webshopen öppen fram till onsdag sen stänger jag den för gott. I söndags när jag vaknde så var jag helt slut i både kropp och själ så det fick bli en vilodag. Sömnbrist och hur-mycket-jobb-som-helst är en dålig kombo. Tur att man kan skämma bort sig själv med en ny fin klänning och lite blommor, för visst måste man få göra det ibland?


 Krysantemum och två knippen med buxbom som jag tänkte ha till en krans. Visst var det en härlig färg på blommorna? Man kan ju inte annat än att bli lycklig.


Klänningen är en sån där skön omlottvariant och kommer från Kappahl. Den är fin som den är men tänk er en stickad kofta över och ett par mjuka leggings till. Så skönt att mysa omkring i på julledigheten sen. Adventsstjärnorna fick hamna på väggen i väntan på första advent.

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan!

Kram

Inga kommentarer: