torsdag 15 november 2018

JULSTJÄRNOR


Hej

Idag kom det en efterlängtad leverans med julstjärnor från PR Home. Hur fina? Det var verkligen kärlek vid första ögonkast när jag såg dessa på mässan i somras. De var tydligen fler som tyckte om dem då de sålde slut på en gång. Hörrni, tänk att det snart är första advent. Det ska bli så himla mysigt att få spela lite julmusik, dricka glögg, sätta upp adventsljusstakar och baka lussebullar. Jag ser verkligen fram emot en lugn och mysig december med mina små här hemma. Alla andra år så har jag haft fullt upp med att packa beställningar så det ska faktiskt bli skönt att äntligen få vara lite ledig.


Här ovanför ser ni en julinspirerad ljusstake som jag gjorde åt ett samarbete med Tradera i veckan. Jag tog en gammal soppterrin, lite sand, mossa, några ljushållare och ljus och vips så har man fått en fin och unik ljusstake som ingen annan har :) Ett roligt pyssel som inte tar allt för lång tid.

Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Kram

Inga kommentarer: