söndag 2 december 2018

PEPPARKAKSCHEESECAKE MED ÄDELOST


 Hej

Hoppas att ni har haft en mysig första advent. Igår kväll så hade vi främmande och jag bjöd på en otroligt god pepparkakscheesecake till glöggen. Så himla gott ihop.. och som jag har saknat varm glögg! Nu känns det verkligen att julen är på ingång. Jag hittade receptet här för den som vill prova.


Ni är ju en del på instagram som undrade vart jag hade fått tag i det fina pappret. Jag blev alldeles lyrisk när jag hittade det härom dagen. Perfekt att slå in fina presenter med eller använda som pysselpapper. Ni hittar pappret här. Nu ska jag fortsätta att pyssla en stund till, jag håller på med lite pyssel till Julias rum. Om det är fint väder imorgon så ska jag försöka fota lite där inne :)

Trevlig kväll!

Kram

1 kommentar:

Pyzzelbox sa...

Vad kul att våra papper fick vara med på din fina blogg! I fall någon är intresserad av pappren så går de att hitta på www.pyzzelbox.se/papper/dekorativt-papper/carta-pura/carta-varese (alltså Pyzzelbox med två z). :)