tisdag 4 december 2018

OH BIRDS


 Hej

I Julias rum så har vi satt upp en gammal knoppbräda, några söta små fåglar och en fin tavla från Mrs Mighetto. Själva tavelramen hittade jag nere i källaren. Ibland är det bra att spara på saker. Ser ni hennes nya julklänning? Den har hon fått utav sin mormor och om hon själv får bestämma så vill hon ha på sig den varje dag.


 Min kloka och fina lilla Julia. Ibland glömmer jag bort att hon faktiskt inte ens är 2,5 år gammal. Hon är så otroligt glad, busig, snäll och hjälpsam. Hon tycker om blommor och fina klänningar precis som sin mamma.. och så har hon världens finaste lockar.


Ser ni den söta lilla fågeln som håller i ballongen? Den kommer också från Mrs Mighetto. Jag har även hängt upp ljusslingan i sänghimmeln igen, som hon hade när hon var en liten bebis, kommer ni ihåg? Den lyser så fint om kvällarna och Julia säger att det är stjärnor :) En egen liten stjärnhimmel. Jag ska försöka fota den någon dag när det är lite ljusare ute.

Kram

Inga kommentarer: