måndag 6 maj 2019

HUR LIVET BLEV


 Hej

Sist jag hade panikångest så trodde jag aldrig att jag skulle våga att bli gravid. Tanken på att få en panikattack under graviditeten gjorde mig livrädd rent ut sagt.. Idag är jag mamma till två små och mår bättre än någonsin. Jag har fått jobba hårt med mig själv under dessa år men jag tror faktiskt att det var Julia och Arvid som saknades i mitt liv. Det här med att sätta någon annan först hela tiden och slippa ha fokus på sig själv jämt hjälpte nog mig mycket. Med småbarn så lever man i nuet. Precis så som det ska vara.


 I helgen har Julia sovit hos mormor så vi har haft lite egentid med Arvid. Han växer så fort så man vill verkligen försöka njuta av varje sekund. Det bästa som finns just nu är när han kommer gåendes mot en, med världens leende eftersom att han har lärt sig att gå så bra nu. Det är så gulligt!


 Ni var några på instagram som undrade vart min topp och kjol kom ifrån. Båda är från Chiquelle. Måste nog säga att deras webshop har blivit en utav mina favoriter här på vårkanten. Det finns ju så mycket fint till sommaren!


Några spetsgardiner har fått kommit upp i köket. Jag hade tänkt att sätta upp linnegardiner men det blev så ljust och fint med skira spetsgardiner. Dem får nog sitta där en stund. Annars så är det en rätt lugn vecka för mig. Jag har några samarbeten att fixa men det får nog bli till helgen istället :) Just nu njuter jag för fullt av att ha Mattias hemma om kvällarna. Vilken härlig omställning och så efterlängtat!

Kram

Inga kommentarer: