tisdag 7 maj 2019

PAPPER OCH TAPETER


 Hej

Ibland när min inspiration lyser med sin frånvaro så brukar jag passa på att göra några stilleben med sånt som jag tycker om. I det här fallet så blev det gamla tapetprover, blommor, morgonens kaffe och omslagspapper. Ni var ju några som frågade efter det bruna omslagspappret (ja, det är tyvärr ingen tapet även om jag hade önskat det..) i mitten med rosor på. Jag beställde det här ifrån. Tapeten längst till vänster och höger är från William Morris om jag minns rätt.


Idag har vi vart ute och gått, pysslat i trädgården och så passade jag på att träna när Mattias kom hem från jobbet. Jag försöker att köra roddmaskinen cirka varannan dag men istället för att köra långa pass som jag gjorde förut så har jag dragit ner träningen till en halvtimme. Det räcker när man är en trött småbarnsmor. Vi är ju faktiskt ute och går ca 20-30 min om dagen också :)

Nu ska jag gå igenom mailen en snabbis. Hoppas att ni får en mysig kväll! Kram

Inga kommentarer: