söndag 12 maj 2019

SÖNDAG


 Hej

 Då var det söndag igen. Tänk att helgerna alltid ska gå så fort. Som tur var så återvände värmen lagom till helgen så vi har vart ute i trädgården och fixat lite. Dahliorna växer så det knakar och likaså gör mina sådder. Jag hoppas att det blir lite varmare snart så att jag kan flytta ut allt till växthuset istället men det är fortfarande lite för kallt på nätterna.


Fler än jag som tycker om rotting och trädetaljer? Jag tycker att det blir så ombonat på något sätt med allt det bruna. Det tillför lite värme i rummet. Här i den öppna hyllan så samsas alla mina favoriter. Tallrikar och skålar från Bloomingville, rottingkorgar som jag förvarar linneservetter i, vinglas med vackra detaljer och lite loppisfynd :) Jag är så glad att vi valde att sätta pärlspont längst bak i hyllan, det blev en fin detalj istället för en tråkig och slät yta.

Kram

Inga kommentarer: