torsdag 9 maj 2019

OMBONAT VÄXTHUS

Det här inlägget är ett samarbete med Homeroom.se 


 Hej!

Jag fick ett sånt roligt samarbete för ett tag sedan, att styla vårt växthus med mina favoriter från Homeroom. Jag valde ut sköna sittdynor i khakigrönt, några kuddfodral i linne, en kristallkrona och världens finaste korg. Jag publicerade samarbetet på instagram idag så kika in där om ni vill se mer. Ni hittar även en rabattkod där som ger er 20% rabatt på ett köp :)


 Vårt gamla lilla växthus. Som jag gick och plockade tomater i när jag var liten. Till sommaren så hoppas jag på att mina barn kommer kunna gå in här och skörda både gurka och tomater. Jag är väldigt tacksam över att vi har ett växthus. Det är så mysigt att få dricka morgonkaffet här inne på våren när solen kikar fram. Trots det så drömmer jag om ett stort orangeri i våran trädgård. Ett ställe där man kan sitta sent in på hösten, äta middag med goda vänner och bara njuta.


 Otroligt sköna och snygga sittdynor i lin. Jag har fastnat helt för den här khakigröna färgen. Så snyggt nu i sommar!


Jag som är tokig i korgar blev helt förälskad i den här. Perfekt att ställa ner ett olivträd eller ha som förvaringskorg i hallen. Man kan inte ha för många korgar om ni frågar mig. Hoppas att ni fick lite inspiration till eran uteplats nu :)

Kram

Inga kommentarer: