tisdag 19 juni 2018

GAMLA LOPPISFYND


 Hej från andra sidan av sovrummet!

Ett olivträd och några gamla loppisfynd pryder sovrummet. Stegen har jag försökt fått bort färgen lite på, den var gulvit från början och nu ser den nästan ljusgrå ut istället. Den gamla hinken fyndade Mattias åt mig för några år sedan. Den är perfekt att använda som kruka, jag har bara ställt ner ett stort fat i botten.


Idag håller vi oss inomhus då det blåser storm ute. Jag har inte sovit många timmar i natt då Arvid mest har legat och krånglat. Det är väl tänderna som spökar igen skulle jag tro då han har lite ont i magen också. Det är så mysigt att ha en bebis här hemma igen men den här "tandtiden" med dålig sömn har man ju inte saknat direkt. 

Hoppas att ni har bättre väder hemma hos er och jag skulle bli jätteglad om ni ville lämna en liten hälsning här inne ibland. Undrar ni över något så svarar jag oftast bland kommentarerna :) Kram

Inga kommentarer: