söndag 10 juni 2018

EN VARM SOMMARKVÄLL I JUNI


 Hej fina ni!

Jag tänkte att jag skulle passa på att blogga medan jag jobbar lite. Man spenderar ju nästan hela dagarna utomhus så det blir inte så mycket tid inne på kontoret längre. Igår var vi ute i trädgården hela dagen. Vi klippte ner våran pilhäck, satt och fikade under björkarna, lekte vattenlekar och njöt av en varm sommardag.


 Lite senare på kvällen så kände jag att jag var tvungen att hämta kameran när Julia lekte. Jag älskar verkligen att fota barn. Det är jättesvårt också men bilderna blir så naturliga på något vis. Jag tycker om att fånga den där lekfulla känslan. Ni vet den där när man inte har några måsten och hela livet är ett äventyr :)

Julias kläder kommer från H&M, även sandalerna. Hennes lektält i spets är från Numero 74. 

 Jag ska försöka att vila resten av dagen. Jag är så trött. Arvid har fått tänder så det har vart lite kinkigt dem senaste dagarna. På torsdag ska jag åka in till vårdcentralen med honom och göra ett allergitest mot mjölk. Jag tror egentligen inte att han är allergisk mot mjölkprotein utan att han bara har en känslig mage men det är lika bra att kolla upp det. Jag har ju börjat äta mjölkfritt här hemma och han har blivit betydligt bättre i magen men han är verkligen känsligt mot precis ALLT som jag äter.. Jag lever på färskpotatis, havregrynsgröt och fisk typ. Det enda som är positivt med det hela är att jag gått ner till min vikt som jag vägde innan jag blev gravid.

Ni som ammar, undviker ni att äta något som ger era bebisar ont i magen?
 

Inga kommentarer: