tisdag 28 augusti 2018

TRÄDETALJER I HALLEN


 Hej

Vi har en del saker kvar att göra här hemma, mest småsaker dock. Vi håller på och byter ut lite dörrar och så ska alla rum få nya trösklar plus att det saknas en list i hallen också. Målningen som är kvar att göra är fönster i vardagsrum/trapphus samt själva ytterdörren och allt runt omkring där. Men vi har tagit en liten paus. Så välbehövligt. När man har en tvååring hemma och en liten bebis på sju månader så hinner man inte allt som man vill och vet ni vad? Det är faktiskt okej. Allt har sin tid brukar jag tänka.


Här ser ni lite nya bilder från hallen och även en glimt in i köket. Jag gillar blandningen mellan trädetaljerna, ljusa textilier med olika strukturer och inslag av naturen. Det är våran lilla "röda tråd" som följs åt i varje rum här hemma. Idag försökte jag mig på en ommöblering i sovrummet men det blev totalt misslyckat. Alla idéer är inte bra tydligen. Hur som helst, imorgon lovar jag mer köksbilder. Har ni några frågor angående köket så får ni gärna ställa dem här så ska jag försöka svara på dem så gott jag kan imorgon.

Sköt om er!

Inga kommentarer: