onsdag 15 augusti 2018

LITE GRÖNT I KÖKET


Hej

Jisses så många besökare jag hade på bloggen igår, så kul att ni gillade receptet på äppelkakan. Jag kanske kan lägga upp fler recept om ni vill? Jag köpte lite nya blommor till trädgården härom dagen. De fick hamna i köket innan det var dags för plantering. Just nu gillar jag kombinationen av grått, brunt och grönt tillsammans. Det är bara några tända ljus som fattas för att få till den där höstkänslan. Men det får vänta.


 Jag älskar lådor. Man får plats med så himla mycket och jag gillar att man ser alla saker när man drar ut dem. Under diskhon har vi källsorteringen och till höger om den så har vi diskmaskinen. Jag är fortfarande på jakt efter gardinstänger till köket. Jag har inte hittat några som jag tycker passar in än.


Det stora bambufatet hittar ni i min webshop, de säljs i 3-pack och passar verkligen överallt här hemma. Nästa vecka åker vi upp till Formex en sväng och gör de allra sista inköpen till webshopen. I december kommer jag sälja ut allting och lägga ner den. Det känns helt rätt i hjärtat. Det ska bli så skönt att få tid till det som jag egentligen vill göra, styla och fotografera.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Köket är så himla himla fint! Drömkök verkligen! Hade det inte varit snyggt att ha störar som gardinstänger?! Kram Emelie