onsdag 15 augusti 2018

LJUVA SOMMARKVÄLLAR


 Hej

Jag har ju glömt att visa er bilderna från ett fotojobb som jag gjorde i somras. Det var en varm och vacker kväll, som nästan alla kvällar den här sommaren. Jag ville göra en enkel dukning med inslag av det lantliga.


 Kronärtskockor, färskpotatis och en knippe sparris.


 Våran gräsmatta var klädd i små söta klöver.


 Runt glasen knöt jag fast vita blommor som jag plockade från trädgården.


 Jag tycker om att duka med servetter i linne. Det känns lite lyxigare.


Det underbara porslinet kommer från Rörstrand och heter Swedish Grace. Mitt favoritporslin som jag har samlat på en stund nu. Hoppas att ni fick lite inspiration till dukningen nu. Nu ska jag slå mig ner i soffan en stund och lägga in några nya fotojobb i kalendern. Jag har massor som ska planeras och fotas. Några jobb är klara och väntar bara på att bli publicerade.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: