måndag 27 augusti 2018

FYND & FORMEX


Hej

Ser ni skåpet? Det är mitt senaste fynd. När jag hittar vissa saker så kan jag inte låta bli att köpa dem, speciellt när det kommer till gamla möbler som har den där rätta patinan. Mattias slutade i skaplig tid i torsdags så han fick snällt följa med och hämta skåpet. Han är bättre på att köra med släpkärran och spänna fast saker än vad jag är.


I fredags var det ju dags för Formex igen så mamma kom ut och passade barnen medan vi åkte iväg en sväng. Det fanns så otroligt mycket fint och jag kom in i den där ombonade höstkänslan direkt. Jag beställde hem några plädar, ljuslyktor, lampor samt små pallar och vaser i trä. Det blev inte så mycket mer tyvärr. Tanken är ju att jag ska stänga ner webshopen för gott i slutet av november eller december. Efter det blir det bara att jobba med styling och fotografering.


Här ser ni skåpet när det är öppet också. Visst är det helt underbart? Nu ska jag passa på och redigera lite bilder för ett kommande samarbete, man får passa på när båda barnen somnar tidigt. Hoppas att ni får en mysig måndagskväll.

Kram

Inga kommentarer: