tisdag 23 april 2019

PÅSKHELGEN


 Hej

Kan det här ha varit den bästa påsken någonsin? Jag tror nästan det. Vilket väder vi har haft! I lördagskväll så satt vi ute till kl 21.30 innan vi gick in. Härliga dagar att minnas i hjärtat. Jag har blandat jobb med nöje dem här dagarna. Det får bli lite så ibland, att man får jobba ifatt när Mattias är hemma och är ledig. Jag hann fota klart ett ganska så stort samarbete, eller det var nog förberedelserna innan och planeringen som tog mest tid, som ska publiceras nästa vecka och så fick jag göra ett roligt påsksamarbete med Arla Köket också.


 Här inne i sovrummet har det inte hänt så mycket. Jag har införskaffat nya och sköna linnepåslakan från Himla bara. Tyckte så himla mycket om färgen även om den kanske inte är så vårig. Jag passade även på att köpa hem lite buketter med vita små krysantemum. Om man vill ha billiga snittblommor som dessutom står sig länge så ska man satsa på såna.


Den här veckan har jag faktiskt inte så mycket inplanerat. Eventuellt ett samarbete som ska fotas till helgen om produkterna hinner komma tills dess. Annars så ska jag försöka få tillbaka lite energi som verkar vara på vift? Jag har vart så trött på sistone. Det får bli promenader, vila och hänga i trädgården med barnen den här veckan.

Sköt om er!

Kram

Inga kommentarer: