tisdag 16 april 2019

HALLEN


 Hej

 Jag känner mig lagom trött efter att ha varit ute och krattat både löv och grenar i trädgården två dagar på raken. Plus att jag har sovit lite den senaste tiden. Arvid är en väldigt känslig liten kille, speciellt när tänderna växer. Tänk att man kan få två helt olika barn på det sättet. Jag får försöka lägga mig lite tidigare idag och hoppas att barnen sover lite längre än till kl 5 imorgon bitti.


Här ser ni lite bilder från hallen. Jag tycker så mycket om min träbänk som jag fyndade på loppis för något år sedan. Den passar så bra in framför spegeln! Jag har provat att flytta den förut men då blir det att kännas väldigt tomt där. 

Imorgon kommer mamma ut och hälsar på en sväng. Jag hoppas på fint väder så att vi kan spendera dagen ute i trädgården, dricka lite kaffe och plantera om blommor. Mina pelargoner behöver få ny jord och även sticklingarna ska ner i krukor.

Kram

Inga kommentarer: