söndag 14 april 2019

MÖNSTER


 Hej

Hoppas att ni har haft en bra helg. Igår var vi i Örebro på 60 års kalas och idag har vi spenderat dagen ute i trädgården. Så himla skönt att stå inne i växthuset, plantera om lite blommor i solen och bara vara.. Julia har roat sig i sin nya rutschkana som hon fick i fredags. Hon blev blöjfri på fem dagar så vi tyckte att hon hade gjort sig förtjänt av en :) Så himla duktig!


Jag måste bara visa er min nya kjol som jag hämtade ut härom dagen. En tunn, somrig kjol med knappar på. Perfekt för sköna sommardagar. Just nu matchar jag den med en långärmad tröja och framåt sommaren så blir det fint med ett enkelt linne till bara. Ni var ju några på instagram som frågade vart man kunde hitta kjolen så jag länkar till den här.


 I veckan som kommer så ska jag fota några nya samarbeten men det får nog vänta tills Mattias är hemma. När det är lite större fotojobb så vill man gärna fota utan två små älsklingar som springer runt överallt :) Annars är det lätt att man inte får något gjort. Förresten, har ni sett att värmen är på gång nu? Jag antar att vi kommer spendera hela påskhelgen ute i det fina vädret. Längtar redan!

Sköt om er så länge. Kram.

Inga kommentarer: