onsdag 6 september 2017

VECKA 20


Vecka 20 (19+1 idag). Så här såg jag ut med Julia i vecka 20 (klicka här).


Godmorgon

Vad veckorna går fort, tänk att jag nästan är halvvägs i graviditeten. Illamåendet och tröttheten är borta och jag mår riktigt bra. Det var precis likadant med Julia den här veckan om jag minns rätt. Om det inte vore för att jag känner bebisen där inne så skulle jag knappt tro att jag är gravid. Ja, förutom den växande magen då :) 

I matväg så är det inget speciellt som jag är sugen på men jag föredrar grönsaker och frukt. Någon som jag absolut inte kunde äta med Julia. Då var det bara fet mat, pannkakor och kött som gällde. Innan jag blev gravid så gick jag 5 km på morgonen och 2 km på kvällen.. Nu har jag fått dragit ner till 2,5 km på morgonen och så går jag samma sträcka på kvällen. Jag orkar inte längre helt enkelt, jag är helt slut när jag kommer hem.

Trevlig onsdag!

Inga kommentarer: