söndag 24 september 2017

VÅRT NYA SOVRUM

 (Det här inlägget innehåller reklam från Nordsjö)


Vårt sovrum är lååångt ifrån klart men här kommer en liten "sneak peak".


Väggarna är målade med Ambiance Xtramatt från Nordsjö.


Hej!

Här kommer några bilder från dagens sovrum. Taket, listerna och väggarna är äntligen målade! På väggen valde jag en ljusgrå nyans som är något varmare. Kulören heter "powder rock" och kommer från Nordsjö. Den blev precis sådär fin som jag hade tänkt mig :) Jag passade även på att måla om linneskåpet som jag fyndade i somras i en liknande kulör som heter "smokey wood". Nu ska jag bara måla in garderoberna i samma färg som väggen och sätta dit golvlisterna sen börjar vi bli klara med sovrummet.

Ni är så många på instagram som frågar vart golvet kommer ifrån. Det är ett vitt furugolv från Rappgo. Jag är så nöjd med valet av golv. Det lyfte verkligen hela rummet. Vi hörs snart igen!

Kram

Inga kommentarer: