söndag 10 september 2017

TRÄFAT


Gamla och fina träskålar med snygga detaljer. Perfekt att förvara värmeljus i eller bara låta stå framme på vardagsrumsbordet som en snygg detalj. Själv så tänkte jag ställa min skål på vår nya köksö när den anländer.


Handgjorda korgar i vitt. Korgarna kan användas som tex leksaksförvaring eller tvättkorg.


 Snyggaste träfaten! Tänker mig att det kan bli fint att ställa dit blockljus, en liten vas eller små ljuslyktor på.

Fransar och dekorativa detaljer. Jag är helt kär i den här mattan!



 Handgjorda korgar i en annan modell.


Hej

Här ovanför ser ni lite höstnyheter som jag beställde på mässan. Jag har verkligen förälskat mig i fina trädetaljer den här hösten. Det är så snyggt att bryta av med lite naturmaterial i hemmet. Alla träfat och skålar är handgjorda så det finns ingen som är den andra lik. Det kom även en leverans med fina mattor och kuddfodral i fredags. Mattan med fransar är min favorit! Den kommer nog att få flytta in i vardagsrummet när det är klart :) Välkommen in i webshopen för fler nyheter!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: