måndag 18 september 2017

MATERIAL OCH NYANSER


Färger och material som jag tycker om just nu.


En vacker hängande dekoration gjord av vita snäckor.


Favoritmattan från min webshop!


Hej

Just nu tycker jag om att blanda olika material och nyanser. Favoriterna är linnetextilier blandat med mattor med fina dekorationer, snäckor och trädetaljer, gammalt och nytt.. Färger som jag tycker passar bra ihop är brunt, vitt, linnefärgat, grått och benvitt. Lugna och jordnära nyanser med andra ord. Spiralen med snäckor (nyhet i min webshop) är fin som den är men jag tänker använda den som taklampa i sovrummet. Tänkte hänga upp den andra som är något större. Allt som behövs är en sladd och en fin glödlampa sen har man fått en väldigt tjusig taklampa :)

Renoveringen i sovrummet går framåt. I helgen målade vi taket och ett lager med grundfärg på väggarna. På onsdag kommer det nya golvet och innan veckan är slut så hoppas jag att vi är klara med både väggmålning och golvläggning. 

Kram!

Inga kommentarer: