måndag 24 april 2017

VINDEN VINER..

(Det här inlägget innehåller adlinks)


Linnegardiner/påslakan/örngott Ellos, stege loppisfynd, träback Ö&B, tapeter Boråstapeter, lampskärm IKEA.


Jag tycker det är så fint med ljusgråa linnegardiner den här årstiden. Gardinerna heter "Candice" och kommer från Ellos, ni hittar gardinerna här.


Hej!

Vinden viner utanför fönstret.. Vart tog det fina vårvädret vägen? I morse var det strålande sol och vindstilla. Det fick bli en mysdag inne istället för en dag ute i trädgården. Igår var jag däremot ute och planterade om alla mina pelargoner och gamla mårbackor. Skönt att ha det gjort. Mattias hjälpte mig att rikta upp den stora trätunnan så att jag kan plantera lite vårblommor i den. Vi fick flytta fram den till framsidan istället då det är för blött på baksidan. Nu ska jag laga lite mat till mig och Julia.

Hoppas att ni får en mysig måndag!

Inga kommentarer: