onsdag 19 april 2017

STICKLINGAR


Mina mårbacka-sticklingar växer så det knakar. 


Vilket underbart väder vi har haft idag. Äntligen lite värme.


Lite onsdagskök.


Hej!

Idag var det äntligen lite finare och varmare vårväder. Solen har skinit nästan hela dagen och det har inte blåst någonting. Så himla skönt! Jag och Julia har pysslat lite i trädgården och så har vi vart ute och gått. Jag har känt mig så trött idag, vet inte om det är antibiotikan som gör det eller om det är allergin. Hur som helst, nu håller vi tummarna att mina utslag i ansiktet försvinner med hjälp utav tabletterna. Krämerna har tyvärr inte hjälpt något alls. Den senaste krämen som jag fick utskriven, finacea, gjorde att det blev mycket värre... 

Ps. Ni har väl inte missat erbjudandet i webshopen? Idag får ni 100 kr rabatt på dem fina patchwork plädarna från Ib Laursen. Välkommen in!

1 kommentar:

Prairie Charm sa...

Lovely photos and get well soon... Alexandra