tisdag 4 april 2017

BARNRUM


Ett till hyllplan och en söt liten affisch har kommit upp på väggen.


Hyllplanen var vita från början men konsolerna var trärena så dem har jag spraymålat.


Julias söta klänning som Laila köpte till henne i London.


Hej!

Har helgen vart bra? Hoppas det! Vi fixade lite i Julias rum och vårstädade trädgården. Nu är utemöblerna äntligen framtagna och rabatterna är rensade från löv och annat. I helgen ska jag köpa mer jord och fler penséer. Tänkte plantera lite vårblommor i mina gamla trätunnor. Jag har även beställt hem nya dynor till utemöblerna, jag hoppas att de hinner komma innan helgen :)

Här ovanför ser ni bilder från Julias rum. Det är inte helt klart ännu men det får ta sin lilla tid. Nya gosedjur, en nattlampa och en förvaringspåse är beställt.

Kram

2 kommentarer:

Carro sa...

Åh har du inte kvar denna grå elefant i shopen längre? Var inte längesen jag såg den & nu hittar jag inte den:(

KNORKAN sa...

Hej Carro! Den är tillfälligt slut, den kommer att komma in på lager snart igen hoppas jag. Trevlig söndag!