måndag 10 april 2017

FRANSAR

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos och innehåller adlinks)


Påslakanset i vintagetvättad chambray av lin.


Jag tycker jättemycket om färgen och fransarna. Påslakansetet heter "Andrea" och ni hittar det här.


Krukan är också ny. Jag tycker att det är så fint med lite rustikt till den vita pelargonen.


Den snygga krukan heter "Gilgal" och ni hittar den här.


Hej fina ni!

Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg och en bra start på den nya veckan. Här kommer lite bilder från ett vårpiffat sovrum! Efter en lång dag så längtar jag efter att få krypa ner i våra fina och sköna påslakan från Ellos. Jag tycker så mycket om färgen och fransarna. Jag brukar torktumla alla mina linnepåslakan lite för att få dem extra mjuka och sköna. Har man väl börjat sova i linne så vill man inte byta ut det mot något annat :)

Dröm sött!

Inga kommentarer: