onsdag 26 april 2017

ULLMATTA

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos och innehåller adlinks)


Färgerna i hallen går i vitt, grått, brunt och linnebeiget.


Finaste ullmattan från Himla.


Färgen heter "stengrå" och det är varm grå som går lite åt det bruna. Jättefin! Ni hittar mattan här och den finns i massa olika storlekar.


Hej!

Idag åkte jag och Julia in en sväng till stan för att hämta ut mitt paket från Ellos. I paketet låg det en världsfin matta från Himla. Jag är så himla nöjd! Färgen är jättefin, ännu finare i verkligheten, och den ligger tungt på golvet. Precis sådär som jag vill ha det. Jag tycker inte alls om tunna mattor som bara "åker runt" så fort man nuddar de. Nu blev jag lite sugen på att köpa en till matta fast en större storlek och lägga inne i vardagsrummet :)

Kika gärna in på min instagram ikväll. Jag tänkte köra igång en tävling där nämligen. Vinsten är något vitt, stort och fint som man kan hänga över sängen.. Kan ni gissa vad? :) Trevlig kväll!

Kram

1 kommentar:

Carolina sa...

Hej!
Så fin blogg du har, och hemsidan har så mycket fint. Kommer shoppa lite där när mitt nya kök och sovrum är klart. :)