tisdag 18 juni 2019

LITEN KVÄLLSBUKETT


Hej

Idag har jag och barnen haft fikagäster här hemma. Mattias mamma med familj kom förbi en sväng på lite kaffe. Dem flyttar till Chicago snart så det var roligt att få träffa dem en stund. Annars så har vi inte gjort så mycket idag, det har mest regnat ute. Jag passade på att plocka in en liten bukett med blommor mellan regnskurarna.


Här är våran nya rabatt. Visst blev den fin? Lite lantlig sådär. Här har jag satt dahlior, pioner, laxrosa sommaraster, stjärnflocka och vita rosor. En marktäckande ros (som vi satte förra året längst bort) och en klätterros som ska få slingra sig upp i tornet här. Nu längtar jag tills allt börjar blomma :)


Idag har jag haft på mig skönaste linnekjolen från H&M. Jag tycker verkligen om kjolar med fickor på. Så smidigt att kunna lägga telefonen någonstans när man är ute och plockar blommor tex :) Jag har vart så trött hela dagen men tvingade mig till lite kvällsträning ändå. Ni vet känslan efteråt? Så himla skönt och välbehövligt. 

Hoppas att ni också har haft en fin tisdag! Gillar ni mina inlägg här på bloggen så får ni jättegärna lämna en lite kommentar.

Kram


Inga kommentarer: