söndag 6 januari 2019

GOD FORTSÄTTNING


 Hej

God fortsättning på det nya året. Jag hoppas att ni har haft en mysig jul och att ni har fått vart lite lediga med era nära och kära. Vi har njutit av två hela veckor tillsammans och det har vart så välbehövligt för hela familjen. Vi har gått långa promenader ute i solen, haft mysiga fikastunder och umgåtts med familj och vänner. Sånt där som man behöver den här mörka årstiden. Här ovanför ser ni min nyårsklänning. Vi spenderade nyårsafton hemma med barnen så det blev en lugn och skön kväll.


 Julen är utstädad för den här gången och jag passade på att fylla på mina urnor med lite nya blommor. Jag brukar oftast köpa en bukett med blommor som jag tycker om och sedan dela upp dem i några små buketter när jag kommer hem. Ser ni hur fint solen skiner in i vardagsrummet? Tänk att vi har allt det bästa framför oss nu.


Jag har inga som helst nyårslöften i år heller men meningen "leva i nuet" får följa med mig det här året också. Det här året tänkte jag även försöka bjuda lite mer på mig själv. Som några av er kanske redan vet så älskar jag ju kläder lika mycket som inredning, speciellt klänningar, så jag tänkte visa lite mer utav sånt också. Om ni vill förstås?

Kram

1 kommentar:

Malin - Villa Gråbo sa...

Men vilken fantastisk klänning! 😍
Får man lov att fråga vart den är ifrån!
Gärna mer av dina fina klädtips i bloggen, är också en sucker för just klänningar! 😍❣️👗