onsdag 5 september 2018

ONSDAGSTIPS!

 Inlägget innehåller annonslänkar.

Hej

Hoppas att allt är bra med er. Här har det vart full fart med olika fotojobb och inköp till webshopen. Dagarna har gått i ett minsann. Härom veckan gjorde jag ett samarbete tillsammans med Maybeauty. Mitt hår var verkligen torrt och slitet efter en varm sommar med sol och bad så jag fick prova deras fantastiska hårolja "Morrocan Miracle Hair Serum". Vilken skillnad det blev! Håret blev alldeles silkeslent och glansigt. Vill ni se före- och efterbilder så hittar ni dem på min instagram :)


Vet ni vad? Med koden "knorkan" får ni nu två gratis Face Mask och två gratis Pore Mask till värde av 150 kr när ni köper håroljan. Klicka här för att komma till erbjudandet.


Nu ska jag gå och väcka Arvid som ligger ute och sover i vagnen. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig onsdag så hörs vi lite senare. Kram!

Inga kommentarer: