tisdag 11 september 2018

INFÖR HÖSTEN


Hej!

Vardagsrumsmattan lyser fortfarande med sin frånvaro men snart så ska jag ta tag i det också. Det är så himla mycket annat som går före just nu. Det ska inhandlas nya höst- och vinterkläder till båda barnen och så måste jag införskaffa en sittdel till barnvagnen också. Jag skulle behöva uppdatera min garderob inför hösten också märkte jag idag när jag letade tjocktröjor.


Jag har börjat fylla på Arvids garderob lite med mjuka bodys, långärmade tröjor, byxor och varma små mössor. Den här bilden tog jag för några dagar sedan när vi satt ute i trädgården och njöt av höstsolen. Tänk att min lilla bebis redan är 8 månader.


Hans storasyster älskar att leka tittut med honom. Hon gömmer sig bakom träden, tittar fram och säger "tittuuuut" och han skrattar som bara den. Varenda gång. Hur som helst, nu sover mina små så då ska jag passa på att tända lite ljus och värma mig en kopp te. Hoppas innerligt att den här förkylningen vill ge med sig snart..

Kram

Inga kommentarer: