fredag 16 mars 2018

TRÄDETALJER


 Snyggaste lampfoten från PR Home finns nu i webshopen!


Hej!

Har ni sett vilka fina lampfötter som jag har tagit in i webshopen? Det är så himla fint med trädetaljer i hemmet. Även om vi går mot ljusare tider och man kanske inte använder lampor lika mycket så är det ändå en fin inredningsdetalj tycker jag :) Ena lampskärmen tog slut direkt men lampfötterna finns det fortfarande några kvar av för er som vill ha.

Jag som hade tänkt att jag skulle göra ett försök att uppdatera bloggen varje dag men det gick ju sådär. Barnen, webshopen och alla samarbeten jag har på gång tar upp all min tid. Plus att jag håller på och renoverar Julias rum. Och så får det vara just nu. Man kan inte hinna med allting, tyvärr. Även om jag önskar att dygnet hade fler timmar ibland :)

Kram

Inga kommentarer: