måndag 16 oktober 2017

VÅRT NYA VARDAGSRUM

Soffa Le Grand Air, matta/korg min webshop, pläd/kuddar/kuddfodral/lampa Ellos.

Vårt nya vardagsrum börjar äntligen bli klart! 


Jag bara älskar våran nya soffa! Så himla skön.


Färgen på soffan heter "Natural Blonde".

Lampa PR Home, linneskåp/månbord loppisfynd, träfat/ljusstake/bambufat min webshop.

Hej!

Som vi har slitit två helger i rad nu.. och all tapetrivning innan dess. Det är så skönt att vardagsrummet äntligen börjar bli klart! På lördag ska vi lägga in det nya golvet också. Vi har rivit ner strukturtapeterna, spacklat väggarna och målat taket/listerna/väggarna. Vi valde att måla med kulören "Hop Greige" från Nordsjö på väggarna. Det får nog bli den här färgen i trapphuset och hallen också då det sitter ihop med vardagsrummet. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill ha möblerna längs väggen, jag får känna efter när golvet är lagt då är det lite lättare att möblera kanske. 

Kram

Inga kommentarer: