tisdag 31 oktober 2017

RIVA KÖK


 Hej

Hoppas att ni mår bra! Uppdateringen här inne har inte vart den bästa på senaste. Det har vart så mycket nu och orken finns inte riktigt där. Jag har tänkt mycket på mormor och våran älskade Gizmo. Saknaden blir lite för stor ibland.. och mitt upp i all sorg så fortsätter renoveringen. För mig är det skönt att kunna lägga undan tankarna en stund och ägna sig åt renoveringen istället. Det är lite som att pyssla i trädgården. Man släpper allt och bara lever för stunden. Här ovanför ser ni vardagsrummet. Listerna ska snart sättas dit sen är det rummet klart. I helgen har vi tömt hallen, trapphuset och delar av köket. Jag vill inte hålla på och klättra på stegar eller ställningar i trappen så vi har hyrt in en målare som ska spackla och måla ena hallen samt trapphuset istället. I helgen ska köket äntligen rivas, det ska läggas nytt golv och taket ska målas. På måndag kommer nämligen vårt nya kök! Jag hoppas verkligen att allt blir som vi har tänkt oss med färgval, luckor, handtag osv. Vill ni se lite förebilder på hallen och köket?

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det vill jag gärna :)