söndag 3 februari 2019

SÖNDAGSKÖK OCH MIN LILLA BEBIS


Hej!

Hoppas att allt är bra med er. Den här veckan gick så himla fort då jag hade en hel del jobb inbokat. Nu är jag äntligen ikapp med allt och det känns så himla skönt. I fredags åkte jag och Mattias till Rosendahls Trädgård. Vi var bjudna på ett mysigt event med Tradera och Relatable. Det bjöds på god mat och underhållning. Jag träffade ett gäng härliga tjejer också. Det var länge sen jag skrattade så mycket. Det är så synd att vi inte bor närmre varandra :)


Igår var vi ute och åkte pulka med barnen, byggde snögubbar och gjorde snöänglar. Vilken vinter det blev! Så mysigt. Hoppas att snön får ligga kvar en stund nu. 


 Långklänningen köpte jag på H&M i somras och koftan kommer från Lindex. Långklänningar är ju perfekt i början av sommaren när man inte har fått så bruna ben än :) Jag tycker att det är så skönt med klänningar så jag använder det oftast året runt..


I brist på blommor och grönt så får några kvistar pryda vardagsrummet. Lika fint det också. Jag försöker verkligen njuta av vintern och att vara i nuet, även om jag längtar efter våren och lite grönska.. Allt har sin tid och våren kommer så småningom den också.

Kram

Inga kommentarer: