tisdag 5 februari 2019

SÄNGHIMMEL


 Hej

Barnen sover gott i sina sängar och jag har precis betat av mailen och betalat några fakturor. Det får bli lite kvällsjobb för min del nu när Mattias har börjat jobba igen. Här kommer lite nya bilder på sovrummet också. Många frågar om det inte bli dammigt med en stor sänghimmel men jag brukar faktiskt ta ner den och skaka av den ute då och då.

 Knoppbräda gammal, stor korg Ellos, vas i trä Ib Laursen.
 
 Favoritskåpet som jag hittade på köp & sälj i somras passar verkligen perfekt där i hörnet. Tänk när man kan gå ut genom altandörren (här till vänster i bilden) och plocka in sommarblommor direkt från trädgården och ställa i vasen istället.


 Det bästa som finns just nu, solkatter och semlor. Hoppas att februari levererar mycket av båda. Jag ska nog ta och baka ett gäng semlor till min födelsedag då jag inte är så förtjust i tårta.

Sängkläder och sänghimmel Ellos, virkad pläd Boel & Jan, mugg Bloomingville, sänggaveln är en gammal kökssoffa.

Jag fick en fråga om jag inte kunde visa upp våra badrum men det är tyvärr inte så mycket att se just för stunden. Vi har ett stort badrum och en liten toalett här uppe och vi har faktiskt inte hunnit att renovera dem än.. eller rättare sagt vi har inte prioriterat att göra det. Den lilla toaletten tänkte vi eventuellt göra om innan sommaren men det stora badrummet får nog vänta tills Arvid är blöjfri.

Kram

Inga kommentarer: