söndag 17 februari 2019

BLOMMOR, TRÄNING OCH KLÄNNINGAR


 Hej

Vilken vecka vi har haft med strålande sol och plusgrader. Helt underbart att ljuset äntligen har återvänt. Man känner hur mycket mer energi man får om dagarna nu. Här ovanför ser ni en liten bild på linneskåpet inne i sovrummet. Jag håller skåpet stängt för det mesta nu men jag var tvungen att knäppa en bild när jag hade vikt in nytvättade linnepåslakan och dukar.


 Här inne har det inte hänt så mycket. Till sommaren så ska jag ta tag i att byta foder och måla om alla fönster som finns till höger om bilden. Vi har fyra fönster i vardagsrummet som ska målas om och två i trapphuset. När jag ändå är igång och målar så tänkte jag måla om vardagsrummet också. Väggen mot korgstolen och alla fönster skiftar i lila. Det får nog bli kalkfärg här inne istället.


 Jag köpte mig en härlig bukett förra helgen som faktiskt har stått sig lika fin den här helgen också. Jag tyckte att färgen var så himla fin och lite vårig.


Oftast när jag handlar kläder så fastnar jag för detaljerna, som på den här klänningen. Visst är den fin? Jag hoppas att det blir en varm midsommarafton i år så att jag kan ha den då. Tänk er vad fint med blommor i håret och den här klänningen.. Ni som följer mig på instagram kanske har sett att jag äntligen har kommit i gång med träningen. Så himla skönt att kunna köra roddmaskin igen utan att få ont i själva snittet. Det tog ju nästan ett helt år för mig innan jag blev bra men det beror säkert på att det tillkom lite komplikationen under själva operationen. Hur som helst så kör jag 25 min roddmaskin och sen lite styrketräning efter det. Hoppas på att kunna öka styrkan lite mer snart. Fortsättning följer..

Hoppas att ni har haft en mysig helg och att ni får en fortsatt trevlig söndag!

Kram

Inga kommentarer: