torsdag 17 januari 2019

KLÄNNING I LINNE


 Hej

Jag hittade den perfekta sommarklänningen i linne för ett tag sedan. Hur ljuvlig är den inte? Den kommer användas flitigt i sommar kan jag lova. Jag föll direkt för detaljerna. Det är så fint med knappar och stora fickor. Klänningen hittade jag inne på Mango, på rea dessutom. Jag hade tänkt att länka till den idag men den verkar ha tagit slut i båda färgerna tyvärr.


Det blev så tomt i hallen när jag plockade bort allt granris härom dagen. Det gröna tillför så mycket i hemmet och bryter av alla jordnära färger. Jag skulle vilja ställa upp min stora monstera som jag har står nere i tvättstugan, men då är risken stor att någon har grävt ur all jord eller dragit sönder den så fort jag tittar bort. Han som gör alla hyss här hemma stod alldeles själv idag. Det dröjer nog inte länge innan han går iväg på egen hand nu.


Dagens lintottar. Mina små älsklingar. Det ska bli roligt och se om Arvid också får stora lockar som sin storasyster. Jag älskar att fota dem här två tillsammans, även om det är svårt då de aldrig är stilla. Som här på bilden, när man lyckas fånga Julia på bild när hon sitter och funderar över något.. Vi hade nyss pratat om snö och att vi skulle gå ut och mata fåglarna sen försvann hon in i sin egna värld för en liten stund.

Kram

Inga kommentarer: