tisdag 15 januari 2019

1 ÅRS KALAS


 Hej

I fredags fyllde våran lilla bebis 1 år. Vart tog det året vägen? Jag tycker alltid att det första året går så himla fort men jag har vart väldigt duktig med att "leva i nuet" med mina två små. Den här tiden kommer ju aldrig tillbaka och jag älskar verkligen bebistiden även om den är tuff ibland. Både mina och Arvids kläder kommer från H&M, dock är det några år sedan jag köpte min klänning.


Och en liten sovrumsbild.. Klädskåpet kom fram mycket bättre med den nya väggfärgen. Skåpet brukar ju stå öppet här inne men nu får det se ut såhär ett tag. Ombyte förnöjer och det blev ett lugnare intryck med dörren stängd (plus att jag har en liten kille som klättrar på allt). Den här veckan tänkte jag bjuda på mer sovrumsbilder och ett klänningtips som ni inte får missa. Hoppas att ni vill kika in och läsa.

Vi hörs snart igen! Kram

Inga kommentarer: